Reklamace zboží

V cottonbundle klademe velký důraz na to, aby naše produkty byly kvalitní a dorazily k vám bez jakýchkoliv problémů. Přesto se může stát, že občas nastane nečekaná situace. Proto jsme pro vás připravili podrobný návod, jak postupovat při reklamaci zboží.

Chybějící kusy nebo díly

Pokud v balení chybí nějaké díly, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na info@cottonbundle.cz a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu s popisem toho, co Vám chybí. Obratem Vás kontaktujeme a domluvíme se na řešení.

Poškozené zboží v objednávce

Pokud si všimnete, že je nějaká část Vaší objednávky poškozená, kontaktujte nás na info@cottonbundle.cz během 14 dní po doručení zboží. Do e-mailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky, popis poškození a fotky poškozených částí. Ohledně dalších kroků Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat. Poškozené produkty nebo vadné kusy Vám vyměníme nebo Vám vrátíme Vaše peníze.

Přijetí špatné objednávky

Pokud jste obdrželi špatnou objednávku, kontaktujte nás co nejdříve na info@cottonbundle.cz. Do e-mailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky a popis produktu. My si zboží následně vyzvedneme a doručíme Vám správnou objednávku.

Zákaznická podpora

Phone Icon zákaznická linka +420 210 012 954 / v pracovních dnech od 09:00 do 16:00
Reklamační formulář