Nejčastější dotazy

Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři.

Zabalte produkt tak, aby se co nejvíce zabránilo jeho možnému poškození během dopravy. Vrácená zásilka by měla obsahovat: reklamovaný či vrácený produkt, vyplněný reklamační formulář, výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození (bublinková fólie, noviny, polystyren atd.). Standardní velikost zboží lze vrátit zdarma přes GLS nebo Zásilkovnu.

V závislosti na velikosti balíčku vás náš zákaznický zástupce informuje o tom, jak vrátit balíček pomocí GLS nebo Zásilkovny

Vrátit zboží je zdarma, pokud využijete služby GLS nebo Zásilkovny.

Prosím, obraťte se na naši zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie produktu spolu se všemi štítky a označením, které se nacházejí na obalu. Co nejdříve se s vámi spojíme a dohodneme se na řešení.

Nejprve si prosím zkontrolujte fakturu a výši aplikovaných slev. Pokud se částka stále neshoduje, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu a společně vše vyřešíme.

Finance vracíme ve stanovené 14denní lhůtě od obdržení zásilky v našem skladu. Pokud částka ještě nebyla připsána, prosíme, kontaktujte naši zákaznickou podporu, abychom vše společně vyřešili.

Zákaznická podpora

Phone Icon Zákaznická linka +420 210 012 954 / v pracovních dnech od 09:00 do 16:00

Ostatní kontakty

Sídlo společnosti a fakturační údaje

Chavdarov Advisory s.r.o.
Šaldova 219/1
186 00 Praha 8 - Karlín
Czech Republic

IČ: 089 22 594
DIČ: CZ08922594